Система для оцінювання знань із будь-якої мови
Проблему уніфікованого оцінювання знань студентів, які вивчають іноземні мови, було вирішено понад 25 років тому у Швейцарії – країні, де офіційними вважаються аж чотири мови. Там на міжнародному філологічному симпозіумі високочолі науковці домовилися про розробку універсальної шкали, придатної для оцінки рівня будь-якої мови. У 2003 році запустили пілотний проект і тільки 2007 року офіційно визнали остаточну версію шкали CEFR, яка зараз широко використовується в усіх країнах Європи та поза її межами.
CEFR – це скорочення від Common European Framework of Reference, що розшифровується як «Загальноєвропейські компетенції володіння іноземною мовою». Ця система дає змогу оцінити рівень володіння будь-якою європейською мовою – англійською, німецькою, португальською, чи, скажімо, фінською, – за відповідністю певним критеріям.
Визначити рівень допоможе тест
За допомогою CEFR можна виявити, чи володіє людина необхідним рівнем знань для роботи, навчання або туризму. Для визначення рівня запроваджено спеціальні міжнародні тести. Зокрема, для визначення й підтвердження певного рівня володіння англійською використовується лінійка тестів Cambridge English.
Точно ваш рівень володіння мовою може оцінити тільки EF SET – єдиний стандартизований тест з англійської мови, що забезпечує точне визначення всіх рівнів кваліфікації відповідно до CEFR: від початкового до професійного. Інші стандартні тести з англійської допомагають оцінити деякі рівні кваліфікації, але не всю шкалу CEFR.
Якщо ви забажаєте визначити свій рівень англійської самостійно, то можете пройти тест онлайн, наприклад, тут. Тестування зазвичай займає не більш ніж 50 хвилин.
Шкала CEFR
CEFR вирізняє три рівня володіння мовою:
- Basic user, відзначений буквою А, є рівнем початківців.
- Independent user, тобто самодостатній, відзначений буквою В, – середній рівень компетенції.
- Proficient user, тобто вільний, відповідає букві С і є рівнем професійного володіння мовою. Ще цей рівень називають Fluent.

Кожен із рівнів розділений на дві категорії з відповідною цифрою. Найнижчий рівень – рівень виживання, відповідає оцінці А1, а найвищий – володіння практично на рівні носія мови, відповідає С2.
Роботодавці найчастіше вимагають від кандидатів знання англійської на рівні Intermediate – В1, або навіть Upper-Intermediate (вищий середній) – B2. Це означає, що від людини вимагається розуміння досить складних текстів, включно з абстрактними поняттями, вмінням розуміти на слух і підтримувати розмову на професійні теми у сфері роботодавця. Кандидат із таким рівнем володіння мовою може вирішити логістичні та побутові питання під час відряджень за кордон, листуватися із зарубіжними партнерами, висловлюючи свої думки за широким спектром тем. Однак, нормальні роботодавці розуміють, що на цих рівнях усе ще допустимі певні граматичні помилки в складних мовних конструкціях, що вже є неприйнятним для рівня Advanced\Fluent.
Також у описі вакансії інколи можна зустріти, що роботодавці очікують від кандидатів знання англійської мови на рівні Pre-intermediate. Це певний перехідний рівень, що знаходиться між A2 та B1.
Скільки потрібно часу, щоб опанувати наступний рівень іноземної мови?
Це питання цікавить більшість студентів, особливо тих, хто тільки-тільки почав своє навчання й хоче опанувати іноземну мову в найкоротші терміни, що цілком природно. Бажання декотрих студентів настільки сильне, що вони здатні повірити навіть безумним рекламним обіцянкам про вивчення англійської за тиждень уві сні, під гіпнозом і таке інше.
На жаль, на вас чекає розчарування. Вивчення чужої мови потребує часу й зусиль, і це аксіома. При чому, щоразу за переходу на вищий мовний рівень, часу й зусиль вам знадобиться все більше.
Наприклад, щоби досягти рівня A1, студенту потрібно приблизно 100 годин регулярних занять із домашніми завданнями. Перейти з A1 на A2 займе приблизно 200 годин, з B1 на B2 – 600 годин і так далі.
Проте, не варто дуже покладатися на ці цифри, адже все відносно й надзвичайно індивідуально. Швидкість засвоєння іноземної мови залежить, щонайперше, від природніх здібностей людини та її мотивації. Щоби прогрес був швидким, треба мати чітку ціль і розуміння, для чого вам знати цю мову й де ви будете нею користуватися. Багато залежить і від віку студента: старшим людям потрібно більше часу на засвоєння незвичних граматичних конструкцій.
Впливає й методика викладання мови, і кваліфікація викладача, а ще більше – його вміння запалити в студенті іскру цікавості до навчання й підтримувати це багаття якомога довше.
Переопубліковано з сайту https://thepoint.rabota.ua/realnyy-english-dlya-kar-yery-i-zhyttya-yak-vyznachyty-sviy-riven-volodinnya-anhliyskoyu-ta-pereyty-na-inshyy/
No comments:
Post a Comment